luni, 12 septembrie 2011

48 de ore pe zi

Mi-am permis luxul de a nu scrie de ataaaaaat de mult timp ,nu din lene/neinspiratie/lipsa netului ,ci mai degraba ca nu aveam ce sa zic pana acum cand s-a tras prima linie,intr-un final,si am luat vacanta.Da,bine vedeti,vacanta. Da' cum asa, ca 9 iulie o trecut de mult? Of course,dar dupa carnagiul din vara putini am ramasi intacti,neatinsi de nici o restanta,si putini au fost aia cu numai o restanta...Si dai,si lupta.
Deci, sesiunea de vara incepe cu examenul de biochimie, unde cad capete pe care nu ne-am fi imaginat ca ar cadea vreodata in cei 5 ani atroce...nah,ce sa zici,se mai intampla si minuni din astea. Apoi ,urmeaza,organica 2, inamicul public numarul 1, pe care mi-am permis sa mi-l las pe toamna, de dragul sufletului meu care nu ar mai fi suportat asemenea osanda. Dar si aici a fost varsare de sange. Apoi PTM(produse tehnico-medicale) pe care l-am cam ignorat si din cauza creditelor slabute si din cauza lipsei de interes :-j. Then,microbii.Sincera sa fiu,a fost materia care bacterii,antibiotice,virusuri,antivirale +l.p.-urile.Deci tot. Urmatoarea la rand a fost analitica,aia instrumentala. Pentru mine a fost o corvoada materia asta si chiar opusul microbilor,adica nu mi-a placut nimic,in special cursurile in care din 3 slideuri ,2 jumate erau grafice si cealalta jumatate 3 cuvinte. Crima,fapt pentru care m-am distrat cu ea si in pseudovacanta pe care am avut-o...Si the last but not the least,fioziopatologia cu a ei credit amarat si nu ca ar fi fost vorba numai de asta dar, dupa chimii si biochimii oricat de simpatica si putina ar fi materia asta (vorbim de fiziologia de la farma nu de la medicina) suferi de un deficit de atentie acut rezultat in urma traumelor aduse de examenele unde s-a lasat cu suferinta deplina .
Concluzia numarul 1 :3 examene pentru toamna,adica organica 1+organica2+analitica,cimitir al facultatilor mele mintale.......Si asa am trecut de 9 iulie,ziua cu ultimul examen, iar in prima saptamana de recuperare eram mai zapacita decat in sesiune,incercand sa-mi fac planuri pentru vara,adica: cum,cand,in ce zi plina de inspiratie,cu ce anume sa incep sa ma distrez pentru marele chef din toamna,dar bineinteles ca procesul cognitiv imi era atrofiat dupa ghilotinele din iunie-iulie. Facem o pauza de o saptamana,plecam in munti sa ne revergoram,ne intoarcem cu baterii incarcate si incepem. Avand la dispozitie mult timp in comparatie cu sesiunea sau cu cel din timpul semestrului,incepi sa intelegi sensul organicii si toate giumbuslucurile ce se intampla pe-acolo cu efecte inductive,conjugari ,salturi electronice,reactii homolitice si ai lor radicali liberi mecanisme de reactie, dar asta nu inseamna ca dupa 2 saptamaniu de "meniu complet" nu te saturi macar asa umpicut. Si toate astea continua pana in ultima saptamana de vacanta,cand incepe recapitularea recapitularilor,si cand toate mecanismele raspunzatoare de stres se declanseaza,cand constientizezi ca intra-adevar vei avea 2 examene intr-o zi, realizezi ca somnul si o masa normala sunt supraestimate,cand noptile devin atat de albe incat dorinta suprema ar fi sa nu trebuiasca sa dormi,cel mult sa atipesti,cand ai convingerea ca lumea ar fi mai buna daca o zi ar avea 48 de ore si alte manifestari care te fac sa ajungi coleg de suferinta cu compatriotii de la arhitectura(cine cunoaste,stie la ce ma refer).....Si asa am inteles cum e sa ai 3 examene heavy rau de tot, intr-o sapatamana,si doua la distanta de 4 ore.
Concluzia numarul 2:nu e moarte de om sa ai restante, e bine sa ai cat mai putine,dar ideal niciuna.
Concluzia numarul 3:vacanta nu am avut pana acuma,cand oficial incep 3 saptamani de nanana,timp in care trebuie sa-mi fac practica ,la care nu am avut timp nici sa ma gandesc,asa ca voi reveni in curand(chiar in curand) cu o scriitura despre a 2-a experienta in mediul de halate albe...Vacanta placuta:)

2 comentarii:

  1. "imaginat ca lar cadea vreodat in cei 5 ani"...corect e l-ar.
    Oricum...ma bucur ca ati revenit..ma rog, ai revenit. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. e fara nici un "l" ;)).am scris ceva inainte si am sters si "l"-ul a ramas,si nu am observat. altfel,nu ar avea nici un sens "l"-ul de acolo.of of :P

    RăspundețiȘtergere