duminică, 11 octombrie 2009

Cand aveam vreo 18 ani...Doamne, facultatea o-ncepeam...

....Si boboc eu ma numeam....Va dati seama ca am trecut peste prima saptamana?Care nu stiu cum a fost pentru voi,dar pentru mine a fost destul de deprimanta/derutanta/aiurea.De ce?Pentru ca am inceput ceva nou si diferit de toate chestiile de pana acum...Ma gandeam cu ce as asemana facultatea,in viziunea de proaspat boboc? Pai,ar fi ceva de genul:un cerc....hai sa nu zicem cerc,hai sa zicem un patrat(e cu laturi,colturi) ,un patrat impartit in doua parti mai mult sau mai putin egale(fiecare dintre noi isi stabileste dimensiunile celor doua parti din patrat).O parte corespunde vietii sociale studentesti si aici includem colegi,deocamdata,si cealalta parte reprezinta partea de studiu(facultatea in sine) care ar trebui ,in mod logic,sa fie principalul motiv pentru care am ales facultatea respectiva.Prima parte din patrat,adica cea care corespunde vietii sociale studentesti,nu are nici conturul prea bine defininit,iar interiorul cuprinde puncte sau pioni, dar intre care nu exista nici un punct de legatura,ci doar acela de a face parte dintr-un intreg.Cealalta parte,cea de studiu, se pare ca ,are conturul bine- definit(cu marker permanent) iar interiorul a inceput sa se hasureze,sau mai bine zis,am inceput sa-l hasuram odata ce am realizat conturul,ceea ce inseamna ca depinde de noi daca vom continua sa hasuram pana ajungem la rezultatul dorit de fiecare in parte ,iar cand vom termina de hasurat fiecare va alege ce va face pe mai departe:fie isi va mari patratul impingand laturile,fie va hasura in continuare ,fie se va opri.In ceea ce priveste pionii,iarasi depinde de fiecare cum ii va muta / schimba sau daca le va trage fire de legatura.
Asa ca, ceea va doresc ,atat voua cat si mie,e sa ajungem sa stim cum sa ne impartim patratul ,cat sa hasuram si cum sa ne legam pionii.:)

3 comentarii:

  1. ora de info...plictiseala...mi'am adus aminte de recomandarea facuta mai devreme, la fizica. Mai vin si cu o completare: depinde si cu ce culoare hasurezi :) sau cu ori non-culoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi tare fain daca ai incerca sa ne povestesti exact, mai clar si mai putin metaforic, ce si cum a fost in primele zile...Nu de alta, dar chiar mi-ar placea sa stiu la ce sa ma astept.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca esti viitoare medicinista,nu prea pot sa spun nimic,aici colegul meu te-ar putea ajuta.eu sunt la farma si pot sa spun ca prima zi plus primele luni inclusiv prima sesiune,au fost dezamagitoare rau de tot.dar o sa incerc sa-mi aduc aminte mai exact cum a fost la inceput si sa vad daca iese de un articolut.dar dupa sesiune:d mersi de sugestie;)

    RăspundețiȘtergere