miercuri, 30 septembrie 2009

A.M.R. 4 zile...

....si incepe sa ma apuce nostalgia dupa vremuri de mult apuse...adica dupa vremurile in care responsabilitatea suprema,adica de a lua decizii pe cont propriu fara sa mai ai ocazia de a fi tinut de mana de mamica,nu isi avea locul in creierasul meu necopt....Hai,gata,ca nu vreau sa devin patetica, si sa revin la ceea ce ne sugereaza titlul:"Au mai ramas 4 zile..." Ce facem noi,dragilor,inca 4 zile?Pai cei care stati la camin,cred ca in mare parte veniti maine,deci intrebarea mea e urmatoarea:Cum va fi atmosfera intre bobocii din camin weekendul asta?No party like a rockstar,nu nimic?Ce ziceti?Macar una mica[o 'petrecere',nu altceva:))] la Janis Stuf,daca tot e in drum....Daaa,stiu,va fi vesnica atmosfera anosta,de "cum sa dau eu un party cu aia de la 27 pe care nici macar nu-i cunosc?"...Aaa,acuma stiu ce o sa fac,cel putin maine.Jaaaaaaniiiiis!!!..... Va cam las dragilor, si va las si o intrebare de la care astept raspuns:Voi ce aveti in plan in viitorul apropiat? ......Bye bye!

13 comentarii:

  1. facem bagaje, ne deplasam spre cluj si asteptam ca totu sa vina de la sine...(nu stiu exact de ce am folosit pluralul persoanei I)...ce o sa vina de la sine, nu stiu...dar cred ca o sa fie bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. maaaaaaama,cel mai scurt/pozitiv mesaj de la domnul anonim(daca tot tu esti):)

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze,domnul anonim numarul 1,nu erai tu.era cineva tot de pe meleagurile tale;))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am fost eu. eu fiind anonimul care sta in judetul de la sud de cluj :)). Nu am lasat anonim la nume fiindca vreau sa fiu misteriosu lu peste prajit, doar k habar nu am cum sa fac sa scriu altceva acolo =)). Acolo unde scrie selectati profilul is toate alea care nush ce inseamna :)). Am o rugaminte la tine draga viitoare colega. Imi poti trimite si mie, asa de curiozitate, orarul? Mai bine zis o descriere a orarului cu ce materii avem si asa mai departe. Daca nu e prea mare deranjul :P... te rog.
    adresa mea... :P o poti cere tu de la cine shtii ca o poti cere [[ ;) ;) ]]

    RăspundețiȘtergere
  5. pai azi nu erau afisate decat orarele de la facultatile de stiinte pentru sanatate..ca altfel le-as fi pus ale noastre aici:) sper sa fie maine afisate , si iti trimit tot:grupa,chestii,trestii;)

    RăspundețiȘtergere
  6. btw,daca vrei sa scrii altceva in loc de anonim ,mergi la comentati ca si deasupra de unde scrie Anonim este Nume/Adresa URL si dai acolo si iti scrii doar numele sau ce vrei tu fara pagina url:P

    RăspundețiȘtergere
  7. aah, mersi mult. :D e mai bine asa. eu stau mai prost la capitolu rabdare :P

    RăspundețiȘtergere
  8. te rog mult alytzandra daca cumva se afiseaza oraru, si seriiile posteazale pe blog.am vazut
    http://health.groups.yahoo.com/group/MG_2005/message/808

    RăspundețiȘtergere
  9. s-o afisat pe site oraru.da naiba stie in ce serie si in ce grupa o cazut.s-0r afisat oare si seriile da nu le gasesc eu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu s-au afisat seriile:) oricum, orarul e in curs de procesare...azi au adaugat la md iar ieri nu era valabil.In plus consider ca toate informatiile utile o sa fie postate pana duminica.Enigma mea e intrebarea "Luni se tin cursurile?;;)" datorita grevei generale la care va recurge intreaga tara.pe mai tarziu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai,am fost ieri pe victor babes,si erau afisate grupele de la farma dar nu era orarul,si m-am uitat si la mg si nu era nimic afisat,nici grupele nici orarul.Oricum o sa le postam careva dintre noi aici;referitor la greva,eu cred ca pe noi nu ne afecteaza cu nimic.Nu stiu ,asa am eu un feeling;))

    RăspundețiȘtergere
  12. miroase a forum pe blog. si sunt doua cuvinte cu sens diferit:). Foarte incantata de el cu exceptia paginilor de jurnal.

    RăspundețiȘtergere
  13. multumim domnisoara anonim,pentru comment.cateodata e nevoie sa mi se atraga atentia,cand depasesc "limita".recunosc, mea culpa ca exista acele "pagini de jurnal" si pentru ca blog-ul a devenit forum(in viziunea ta).admit greseala,dar imi cer scuze de pe acuma pentru ca stiu sigur ca o sa mai fac din astea;nu pot sa fiu un om "al stiintei" veritabil.asa ca poti de pe-acuma ,cand vezi un articol semnat de mine sa-l treci cu vederea:-j rusine pe domnul anonim(actual nickname) ca oricat de "rau" este in comentarii,nu mi-a atras atentia:))

    RăspundețiȘtergere