duminică, 24 ianuarie 2010

Just a moment,please...

Desi ma aflu in plina sesiune,exact cu o zi inainte de Marele Examen la chimie,mi-am rezervat 10 minute sa scriu,asa ca am sa incep cu o intrebare(de fapt,mai multe) adresata in special noua,'incepatorilor' de UMF...
Nu va vine sa va bagati degetul in gat cand vedeti anatomii,chimii,botanici?
Nu va vine sa va intrebati daca isi au rostul toate?
Nu va vine sa dati UMF'ul pe un ISE,FSEGA si alte "postliceale"?
Nu rasare din voi,char si pentru un moment,aerul de
je m'en fiche fata de tot ce se intampla in jurul vostru in momentul asta?
Nu va vine sa le dati dreptate celor care ziceau"Prea mult de invatat la medicina/stoma/farma"? Cand lasati pentru un moment(sau doua)studiul,nu va rasare in minte gandul ca o sa va picati examenul,gand pe care insa, il ignorati intentionat?
Nu simtiti ca ati invatat degeaba,ca tot nu o sa stiti?...
Daca sunteti dintre cei care au raspuns afirmativ la aceste intrebari,lasati-ma sa va spun ca in mod sigur nu sunteti singurii si sa va urez(totodata imi urez si mie): "Bun venit in prima sesiune din calea lunga a UMF-ului".Sit down, enjoy the ride!
"Succesuri" la examene si sa ne auzim cu 0(zero) restante.:)

Un comentariu:

  1. De mult ma tot uitam cu jind pe blog si tot nu aparea nimic nou, dar noroc ca a pronuntat la otv un nene cuvantul "zamolxianism" ceea ce m-a facut sa deschid netu ca sa vad ce inseamna [[ da, netu! si da, otv ! 8-|... asta e, that's the kind of human that i am ]] si hop, iaca ceva dragut si nou pe blog.
    In fond, de fapt, de drept si la urma urmei "afirmativ" la tot ceea ce scrie mai sus. Da, da, imi place :P.
    Citind, ma intrebam de ce ai scris ce ai scris; adica ce te-a determinat [[vreo 2, hai 3 chestii mi s-au parut mie]], dar nu conteaza asta, ca oricare ar fi motivul, nota de incheiere mi se pare de un maxim bun augur, acolo a aprut de fapt adevarata "je m'en fiche"-uiala, cand la fel de intentionat cum ignoram gandul ca poate vom pica, inghitim galusca tzepoasa a stresului si incertitudinii.
    Pana la urma, ce viata ar fi aia pe la vreo "postliceala" unde nu am avea stresuri si batai de cap. Ar fi o viata faina in timpul semstrului si relaxata in timpul sesiunii. Ar fi o viata naspa. Pentru ca in viata, trebuie sa fie si rau, ca sa poate fi si bine mai tarziu(vesnic mai tarziu pt noi hUMeFisti :P), ca deh ! sperantza moare ultima, fiindca de aia suntem la umf. [[ cum adica de aia ? ]] De aia, ca o putem resuscita, surescita, excita si inerva la nesfarsit pe ea, pe speranta, ca pe proverbiala inima de broasca pe care o scoti din [[ceea ce acum nu mai e!]] proverbialul amfibian si ii mentii bataile in mod artifcios, picurand aldohexoza cea dulce si electroliti asupra-i.
    Bafta la chimie, desi probabil vei citi raspunsul dupa ce ai dat examenu.
    inca ceva ... stiu ca nu prea este timp de pierdut vremea pe net, da postati cate ceva mai des, ca tare imi place despre blogul acesta:D
    "Si-am zis verde de albastru/ma doare un cal maiastru".

    RăspundețiȘtergere