luni, 25 ianuarie 2010

Pur si simplu ....tahicardie

A trebuit sa trec prin examenul de chimie sa imi pun corazonul la incercare,si nu,nu in sensul romantic ci in sensul de emotie care iti "rupe inima", la propriu.Vorbesc serios.De aseara de cand am capitulat in fata orbitalilor moleculari,a numerelor cuantice si a hibridizarilor m-a luat cu o stare de "pierzanie", de mai ca imi venea sa chiulesc de la examen:))[urmarile liceului:P] Insa ce as putea spune despre examen ,si aici fara a exagera, este un simplu cuvant -traumatizant.Si aici exista 3 variante:ori eu is al naibii de stresata de viata si supraestimez un examen,ori intradevar este traumatizant ,ori ambele variantele.Tind sa cred ca a doua varianta,din moment ce iesind din amfiteatrul Preda,o colega exclama,pe un ton ironic dar in care se simteau "fiorii chimiei":"Bine ca am scapat de experienta asta traumatizanta".....Traumatizant, in principal pentru ca nu am avut tocmai 2 ore la dispozitie:am inceput la 8 si 20 si la 10 fara 10 ni s-au luat foile nereusind, bineinteles, sa abordam fiecare subiect dupa profunzimea ceruta,mai mult am ciugulit cate ceva din fiecare subiect.Trist.Foarte trist.
Ce pot sa spun e ca desi auzisem inainte, de la studenti din ani mai mari, ca fiecare examen din sesiune o sa reprezinte cate o "admitere", am ajuns la concluzia ca aceste examenene sunt incomparabil mai "heavy metal" decat admiterea[in contrast cu mentalitatea mea din clasa a 12a,ca admiterea detine "suprematia":))]
Mai am inca doua examene de dat,la botanica si biofizica ,unde sper sa fie mai "chill",asa ca ma retrag la ale mele heterozaharide si taninuri,urandu-va voua si mie, spor la studiu!!!!

11 comentarii:

  1. Succes in continuare la examene si spor la invatat!
    Cate examene ai in total?

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandra Lavinia27 ianuarie 2010 la 23:05

    pai 3 teoretice importante(excluzand mate si info,care le-am dat inainte de vacanta) si 3 practice,care le-am dat in presesiune.deci mai am doua:D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Examenele la mate si la info..cum au fost? au fost grele? ce fel de mate faceti ?....si info in ce consta? e TIC sau...?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mai am o nelamurire...:)...ma gandeam zilele astea, stiu ca tu ai dat simularea aceea anul trecut, ti-a folosit cu ceva ca ai dat-o, in afara de faptul ca iti antrenezi emotiile:P?
    ce avantaj ai daca o dai?

    RăspundețiȘtergere
  5. la mate faceam ceva chestii in excel(gen ecuatii diferentiale,integrale etc) si info a fost de fapt tic.teoreticul la mate a fost grila,cel de la info a fost cu mai multe tipuri de exercitii printre care si grila.la mate am dat pe parcursul sememstrului partiale si examenul final l-au dat doar cei care au vrut marire si la info examenul a fost din excel,de facut tot felul de chestii pe o lista de medicamente.
    cu prvire la simularea examenului de admitere,depinde de tine daca isi are rostul sau nu.eu acolo am dat-o in bara din plin si m-am descurajat foarte tare,dar macar am vazut care e procedura si cum se desfasoara examenul.a da,simularea a cuprins si mai multe exercitii decat s-au dat la admitere si au fost si mai grele.avantajul de a merge la simulare e ca nu te trezesti la admitere ,pentru prima data in fata unor buline care trebuie umplute cu foarte mare "tandrete" si vezi cam cum te incadrezi in timp.:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra Lavinia28 ianuarie 2010 la 19:07

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. aha...inteleg..mersi mult!..si cursurile acelea inainte de simulare...au folosit la ceva?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna sunt Vlad...sunt nou p-aici, am citit cateva pagini si deja mi-ai dat emotii. Am facut si eu cativa ani de facultate la brasov si acum vreau sa incep alta in cluj... M-am orientat pentru Tehnica Dentara. Imi poti da cateva informatii referitor la examen, inscriere, taxa. Cred ca ti-ai facut prieteni si la tehnica dentara nu doar la farma :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Admiterea se pare ca o sa fie in 21 iulie,dureaza 2 ore,este grila,rezultatele le primesti in aceeasi zi sau dupa 12 noaptea cum a fost in cazul nostru:)).La tehnica dentara materia care intra la examen este aceeasi cu cea de la asistenti medicali si anume 4 capitole din biologia de a 11a-sistemul osos,sangele,circulatia,respiratia.grilele se fac dupa manualul de biologie de clasa a 11a de la editura Corint.cartea de grile se pare ca o sa apara in 15 februrie si o sa o gasesti la decanatul UMF de pe strada Victor Babes.Anul trecut a costat 60 de lei.Se va face si o sesiune de cursuri pregatitoare prin mai dar in cazul tau ar fi pierdere de bani si vreme[se renteaza pentru cei care au si chimia la examen] care se incheie cu o simulare prin care vezi cum se desfasoara examenul.Examenul o sa cuprinda,in cazul vostru,30 de grile.
    Inscrierea anul trecut a fost 300 de lei si se facea in Aula,pe strada Pasteur nr 6 dar perioada de inscriere nu se stie inca.Taxa anul asta a fost 75 de mil dar cred ca o sa se mareasca(duoa "bunul" obicei al UMF-ului).La tehnica dentara sunt puse la dispozitie 25 de locuri la buget si 25 la cu taxa.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  10. vlad,daca totusi mai ai nelamuriri in urma raspunsului "scurt" trimite-mi un mail p whoknowsaleczandra@yahoo.com .exista posibilitatea sa-ti raspund mai prompt.:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Alexandra Lavinia, trebuie sa iti marturisesc ca cele doua variante punctate de tine sunt bine alese, insa nu neaparat si varianta aleasa de tine. tine cont ca tu ca individ esti un filtru. ma indoiesc ca exista ceva ce poate fi numit "traumatizant" in sine. pentru tine da, a fost o experienta de acest fel; si pentru colega ta la fel. poate a fost o experienta traumatizanta pentru toti studentii de la farmacie anul 1, dar asta nu face ca experienta sa fie traumatizanta in sine. probabil toti sunteti stresati de viata:P cunoscandu-te, stiu ca poti sa te relaxezi. acest examen nu a facut decat sa te dea cu capul de o oarecare limita de a ta. nu fugi sa te pansezi! da cu capu de limita aia...ca vorba zice...se sparge capul sau limita, insa fiind vorba de tine am convingeri serioase in privinta duritatii capului tau (si nu vorbesc aici dintr-o perspectiva biologica, sper ca ai inteles). rezolvi problema cu increderea si vei vedea, cum tzac pac se rezolva si problema cu trauma. Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere