miercuri, 20 octombrie 2010

20102010

Fiind o zi cu totul si cu totul "inspirativa", adica ploaie de la rasarit la apus,strazi super aglomerate,rauri pe Babes,lovituri de umbrele ,priviri ostile si ganduri asemenea ,zarindu-mi colegul de blog cand ieseam de la biocel,amintindu-mi ca "nesimtirea" de a nu mai scrie s-a intins cam mult,se pare ca am revenit.Am revenit aici,am revenit acolo,adica la locul meu de pe Creanga,Babes,Pasteur si mai nou Clinicilor.Am revenit la halat cu miros de chimie,la degete patate care mai de care,la acizi si baze(chiar ieri am experimentat revarsarea HCl asupra propriilor maini;bine ca a fost diluat ,ca altfel nu mai aveam cum sa scriu:P).Am inceput de 3 saptamani si pot sa spun prin comparatie,ca anul trecut dupa primele 3 saptamni eram pur si simplu scarbita de ceea ce se anunta a fi farma la vremea aceea adica gramada de chimie insipida de care eram sigura ca nu o sa mai aud dupa ce imi termin cei 5 ani.Anul acesta inca,constat cu placere,ca dupa 3 saptamani,cred ca pot sa zic ,ca desi se anunta un an cu de toate in materie de discipline,incepe sa prinda alt gust tot ceea ce inseamna facultate.Poate si ca m-am obisnuit cu mediul,cu ritmul ,cu colegii,cu ideea.Chimii tot 3 la numar, dar avem o oarecare portita de scapare cu anatomia si biologia celulara,orar relativ ok.In ceea ce priveste a doua fata a inceputului celui de-al doilea an,e inceperea UMF-ului.In ceea ce ma priveste,regret ca nu pot zice ca e tocmai o placere sa trebuiasca sa ai din nou treaba cu UMF-ul,pentru ca de la inceput te lovesti de chestii destul de absurde si idioate in fata caroara toata lumea ridica din umeri si ti se spune ca nu rezolvi nimic daca te agiti .Astea-s genul de momente in care chiar iti vine sa crezi ca UMF nu vine de la Universitatea de Medicina si Farmacie,ci de la alte chestii...mai profunde;))
Nu vreau sa mai lungesc ,se vrea a fi un articol de revenire,insa as avea o referire cu privire la cei care citesc acest blog.Dragii mei,nimeni nu spune sa fiti in totalitate de acord cu ce scriem noi aici,insa exprimati-va dezaprobarea fie mai putin indreptata spre persoana noastra ,ori daca aveti ceva cu noi personal ar fi mult mai bine sa ni se sugereze live acest lucru ;a treia varianta o stiti deja;) Multumim de intelegere.
Am revenit:)

3 comentarii:

  1. ""simti un ton unitar al ultimelor mele articole? nu esti de acord cu acest ton? te simti jignit de ceea ce scrie aici ? esti plin(ă) de fecale pe bot fiindca obisnuiesti sa le mananci foarte des? atunci esti o parte a problemei! ia-te de mana cu alde Catedra de psiho si mori in intuneric! ca se pare ca oricum va place sa traiti in el.""
    LOL

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai revenit !

    iar in ceea ce priveste inacceptabila cecitate de care am dat azi dovada, imi cer scuze! nu am uitat ca tb sa salut cunoscutii :P. [[nu te-am vazut cand se pleca de la biocel, desi m-am intalnit cu tovarasul ciui :P ]]

    promit ca nici eu nu am sa mai postez articole precum ultimul. vom fi mai fericiti si mai pasnici de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur sa vad ca ceea ce urmeaza va fi mai frumos decat ceea ce este acum...chiar asa ma gandeam si eu zilele trecute....oare tot asa va fi si in urmatorii ani? Chimie Chimie, " Invatati la chimie anorganica pt ca se pica pe capete" "vai vai vai"?

    La botanica pe cat am fost de fascinata in primele doua LP acum mi-a mai trecut si asta...adica m-am obisnuit cu tot ceea ce se numeste si are legatura cu microscopul si mai ales parca totul se face pe fuga acum, nu mai avem timp sa stam si sa privim mirati si uimiti la ceea ce se vede acolo ca HOP! trebuie sa pregatim alt preparat si fuga fuga se desfasoara cele 3 ore.

    Sper ca in continuare sa ma obisnuiesc si mai bine cu tot programul haotic pe care il avem si cu toate pretentiile profesorilor sau asistentilor sau etc.

    Va doresc multa bafta in continuare si pofta de invatat, ca de asta cam suntem lipsiti cu totii.

    RăspundețiȘtergere