duminică, 30 octombrie 2011

Nelu zice VI sau despre retragere și perspectivă

Unii spun că se află în plin proces de drept de proprietate intelectuală cu Higgs pentru bosonul cu pricina

Și că el poate să evidențieze semnul godeului la pacienții săi prin simpla greutate a privirii sale.

Tot ce știu eu este că îl cheamă Nelu și în ultima vreme a fost cam absent ... cred că se plimbă cu Nea Stere, de prin vecini. [arogantze 8->]

Trebuie să îmi retrag spusele. Rarisimă situație, dar trebuie! De când am aflat astă-vară ca UMFul vrea să cumpere televizoare pentru camerele din Bhe-uri am râs și am zis mai în glumă mai în serios că așa se spală banu’. Ei bine, Nicutoi, înghiteți cuvinetele! Vineri, cu mâna mea am semnat pe inventar preluarea electrocasnicului.

E încă în cutie. Pare frumos așa, marișor, plat, fullHD și dacă ne punem un pic mintea la contribuție cred că putem lega la dânsul și computerul și să vezi atunci dezmăț! South Park, TBBT, Game of Thrones [[ ”The night is dark and full of terrors” 8->]] le vedem la ecranu tembelizorului. Adio chiorală la 15” de monitor de laptop Toshiba! Bun-venit 22” de fullHD wonderfulll-ness-ness-ness!

O mică problemă. Unde îl punem? Sincer! camera e plină și ne străduim să ținem în relativă ordine micul nostru univers a cărui entropie crește și dacă plecăm, stingem lumina, încuiem [etanș!] vidăm și răcim până la 0 absolut [[numai noi în cămin știm cum!]]. Și până una alta ne trebuie ceva cordon ombilical prin care să-l legăm la placenta din perete care să-l hrănească cu ceva fotoni, electroni, whateva’. Așa că deocamdată stă în cutie.

Ceea ce mă duce spre bucățica de perspectivă a ditirambei de azi. E o sculă plăcută, poate chiar utilă câteodată, dar nicidecum absolut necesară. Ar putea fi foarte ușor înlocuită de o conexiune mult mai bună la Internet decât cea pe care o avem azi.

Sau, de ce există bani pentru televizoare (plural) dar laboratoarele de la catedra X sau Y sunt dotate cu aparatură veche de zeci de ani?