sâmbătă, 5 septembrie 2009

Aceasta sectie este dedicata informatiilor legate de Medicina.

7 comentarii:

  1. buna...poate ca nu e o intrebare strict legata de medicina...dar: cand e deschiderea?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Deschiderea oficiala este in 5 octombrie.Cred ca nu avem festivitate ci doare cursuri.In data de 3 sau 4 te prezinti frumos la decanat, iti copiezi orarul si luni mergi direct la cursuri:D alta intrebare?

    RăspundețiȘtergere
  3. in ce situatii se intra fara admitere? eu am terminat chimia,oare mai trebuie sa dau examen?

    RăspundețiȘtergere
  4. la ce anume vrei sa dai?la mg sau farma? la farma nu stiu exact daca mai dai vreun examen de diferenta sau admitere,dar la cursuri vii doar la cele care nu sunt comune cu cele de la chimie(era sportul si limba parca),dar pot sa intreb pe cineva de la mine,daca vrei sa dai la farma,ca stiu ca este cineva care tot asa,a terminat chimia si acuma face farma.lasa-mi o adresa de mail, daca vrei la farma, sa nu tot postam aici ,ca e mai grea "conexiunea";)

    RăspundețiȘtergere
  5. ms mult alexandra, eu as vrea mg. la farma as putea intra in anul 3 plus diferente(am o colega care a intrat asa),dar sunt satula de chimie:)

    RăspundețiȘtergere
  6. am uitat sa specific .ca am terminat ing.biochimica

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra Lavinia5 noiembrie 2009 la 21:00

    daca vrei la mg ,e mai mult ca sigur ca trebuie sa dai admitere.totusi,ar fi bine sa te informezi de la surse mai exacte(gen secretariat)ca sa nu te trezesti cu surprize;))

    RăspundețiȘtergere