sâmbătă, 5 septembrie 2009

Pentru inceput...

...ar fi frumos din partea mea sa ma prezint,asa ca si in clasa intai. Ma numesc Alexandra,sunt studenta la farma in primul an si sunt co-partenera fostului meu coleg de clasa si viitorului coleg de universitate ,Catalin.Poate va intrebati cum le-a venit ideea unui blog al UMF-ului clujean,tocmai unor bobocei(in devenire) timizi,neincrezatori care inca suspina dupa liceu?Ei bine,a fost o chestie spontana.Intr-o seara placuta de septembrie,in plina vacanta,propunerea a venit din partea lui Cata si suna ceva de genu':Ale,ne facem blog?....Blog?Ok,ne facem.Si cum lucrurile mari se nasc din idei simple,noi speram,eu si Cata,ca acest blog va fi usa de scapare a bobocilor umf-isti "de la Cluj" si nu doar un blog de medicina.Totodata,vrem sa reflecte o particica din noi(cand zic noi ma refer la noi,bobocii ) cu temerile ,gandurile,parerile,asteptarile,dezamagirile noastre care sunt sigura ca o sa ne reprezinte viata de student din faza de inceput si nu numai.Eu ma cam retrag la umbra unui Grey's ,doua ca tare dor mi s-a facut de Meredith si ale ei ganduri "twisted and dark".Bye bye!

Un comentariu:

  1. E doar o impresie, sau toti cei ce aspira la viata de medicinist se uita la seriale gen Grey's anatomy si House? :))

    RăspundețiȘtergere