luni, 21 septembrie 2009

Scrieti,copii,numai sa scrieti!

Ei bine,nu m-a apucat dorul de Ion Heliade Radulescu,de Titu Maiorescu si a lui Junime sau de bac ,dar de ceva vreme sufar de o mancarime acuta a falangelor degetelor care se manifesta prin ...scris.Orice,la orice ora,oriunde,oricat..Asa voi face si acum,mai ales ca m-a luat o mica deprimare "preuniversitara" alimentata mai ales de starea asta de boboc "fat" care urmeaza sa se nasca exact peste 2 saptamani,dragilor.Nu cred ca e vorba de curiozitate(cel putin,nu una asemanatoare cu ce am trait pana acuma),incertitudine(datorata lipsei maaaari de informatii din partea UMF-ului de pe plaiurile clujene),nerabdare(care la inceputul liceului se concretiza in fraza:"Abia astept sa-mi cunosc noii colegi").Nu as putea spune cu certitudine despre ce e vorba dar ce stiu e ca da,astept the fucking 5 october cum imi astept si ziua de 7 octombrie(cine cunoaste, stie).Astept acel inceput pentru ca, pentru prima data in viata mea de balanta echilibrata(pleonasm intentionat),nu am asteptari.Astept pentru ca nu am asteptari.Astept pentru ca stiu ca oricum va fi inceputul si continuarea ,daca nu exista asteptari nu exista nici dezamagiri(nu asa multe,cel putin).Bineinteles ca mi-as dori ca problemele "organizatorice" (gen materii,orar,grupe,serii) sa ne fie impartasite cat mai repede, nu ca ne-ar ajuta cu ceva ca stim de acum si nu cu o zi inainte dar na,parca te mai linisteti cand te vezi asezat "la casa ta".Simt mi-a mai trecut starea de nicicum ,ceea ce nu poate decat sa ma bucure si da ,incep sa cred ca nu am gresit cand am zis in articolul de inceput ca acest blog se vrea a fi usa de scapare pentru noi ,bobocii.Pentru mine incepe sa fie usa mult dorita si cautata pentru ca scriu,si scriu exact cum simt,fara menajamente...Ma cam retrag si de incheiere va recomand melodia Happiness de la Kasabian;pe mine personal ma linisteste.Enjoy it!:)

11 comentarii:

  1. http://i375.photobucket.com/albums/oo198/Anna_Po2/Lovely%20Photos/n46000410_31074278_6772.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. tare simpatica 'imagine' a medicinistilor.cred ca dupa 5 oct o sa ne dam seama in care categorie ne incadram cel mai bine.thanks for it:)

    RăspundețiȘtergere
  3. puoza asta de mai jos e asa plina de insemnatate. In secolul 17, in tariile occidentale, dar mai ales in Tariile de Jos, disectiile erau un fel de spectacol public. Se aduna foarta multa lume la asemenea disectii, se plateau bilete si "Spectacolul" continua vreo 2 sau 3 zile.
    Cu un pic de atentie o sa observam ceva tare jmeker :D. Nu-l bagam in seama pe nenea Tulp. E lectia lui, el si-a trait gloria inca din titlul lucrarii. Dar tipii aia care stau in juru is tare interesanti. Exceptandu-i pe vreo 2 dintre ei, toti se uita foarte foarte clar altundeva, NU spre mana belita in mod ostentativ de piele si cu toate alea alea pe afara. Se uita la noi, aia multi care ne-am adunat sa asistam la spectacol. dupa 5 octombrie, NOI o sa ne incadram in categoria alora care fac exact ce facem si acuma, cand privim tabloul; adica vom privi. pe viu. nu pe tablou. dar vom privi. Numa ca noi o sa fim atenti, spre deosebire de astia din tablou. Sau poate nu :P.
    Am inteles apropoul tau subtil legat de "in care categorie ne incadram cel mai bine". Mortu n-ar vrea sa fie nimeni, si pentru ca un lucru sa fie fizic, trebuie intai sa fie in gandu nostru. Intelegeti cum zic ? Adica, in mintea nostra nu vrem sa fim mortu ca doar blana mea ! doar nu suntem emo, sau cum le zice la aia de isi tot fac felu si apareau pe la teveu... deci am stabilit nu vom fi mortu.Sau... cel putin io n-ash vrea sa fiu mortu! ca sa fiu sincer... N-o sa ma prinda pe mine exectutia publica cu o barba asa naspa cum are mortu ala. Hai sa fim seriosi. Nici pe voi.
    Apoi, va spun ei ca nici Tulp nu vreti sa fiti. Ok, bine, poate vreti sa fiti. Dar inainte sa ajungeti la fel de celebrii si de bogati ca el, trebuie sa scrieti o carte despre monstrii si sa decopriti valva ileocecala. Noah... si din moment ce o descoperit-o el deja ... cam greu. Stiti voi ce vreau eu sa zic.
    Deci vedeti voi, nu ne mai ramane decat categoria privitorilor. Acolo o sa fim noi. :D Din 5. Sau din 6 sau din 7. Plm, depinde de orar. Numa bine ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa,pai mortu' nu avem cum sa fim ,ca am fi prea proaspeti:))....deci da,spectatori,dar care nu numai ca vad dar si observa(hope so)....cred ca banuiesc cine esti;)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu banuiesti nimik... :-" is that a threat ? :P sunt doar un anonim racit care se plictiseste la culme in casa :D. cat despre prospetime, pai tablou nu e facut la plesneala. Tulp kiar o existat, kiar era chirurg si o fost si membru in guvernul olandez ( desi nu-i zicea guvern, ii zicea altfel, dar era guvern, noah ! ). Si tipu din poza, adik tipu, si io, mortu ! k el atrage toata atentia, mortu e un nene real care fusese executat in aceeasi zi.

    RăspundețiȘtergere
  6. acuma nu banuiesc,am certitudinea.deci ,pe bune ca stiu cine esti.oi fi ceva medium:))

    RăspundețiȘtergere
  7. ma rog. vroiam sa zic altceva, dar m-ai speriat tu zicand k stii cine sunt:P. UUf! mi-ai dat palpitatii :D . Vroiam sa ma dau mare si sa zic ca asa zicea si Kogalniceanu, cum indemni tu in titlu :P " Scriiţi, scriiţi orice, numa scriiţi".
    Desperate times call for desperate measures:P. Asta l-ar fi consolat nitel pe K. Probabil asta ne va consola si pe noi 6 ani :D

    RăspundețiȘtergere
  8. sau sunt eu un ciudat si un penal care ma las citit foarte usor. :D Trebuie sa-mi schimb apucaturile :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ai un mod "aparte" de a scrie.am observat pe forum si l-am regasit in commenturile tale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Referitor la titlul articolului... Ceea ce nu stie multa lume e ca la aceasta reactie (de impulsionare a creatiei literare romanesti) a venit (cum era si firesc) o contra-reactie (la fel de fireasca, binevenita si… mai putin celebra :D )… aceea a lui Bogdan-Petriceicu Hasdeu: “Nu scrieti, baieti, daca nu scrieti bine!”
    Spor si bafta la UMF! Patria va asteapta cu bratele deschise si cu posturi bine platite :D

    RăspundețiȘtergere